to good to be true

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like heaven to touch.
I wanna hold you so much.

IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING PUNKT.
yess, äntligen! Det har gått otroligt snabbt, skönt. Snart julafton och sen blir footloose och españa. Längtar! :D
Imorgon/torsdag men blir nog imorgon så ska jag lämna in arbetet som jag har hållit på med i några dagar, he he. Skönt det med! Få det gjort liksom.

IMORGON MÅSTE JAG SE PÅ OC PUNKT.
Ah, missade OC i fredags (julklappsshopping), igår (uppvisning) och ska gör det idag (uppvisning). Det är depp! Men det är oliver-avsnitt och jag gillar inte honom så de är inte lika bra. Haha jo de är bra men man blir så sur! Älskar konsert avsnittet Luke: ROOOONEY! eller något.


IDAG ÄR DET DANSUPPVISNING PUNKT.
Ah, idag ska mami och papi titta på min uppvisning :D det ska bli grejt! Men jag ska inte uppträda 20.00 orkar inte, har ju arbetet och det blir antagligen förskjutet som igår så att jag kommer hem vid 22.00. När jag åker hem nu så får jag skjuts eller jag får faktiskt skjuts nu när jag ska dit också :)


IDAG SÅG JAG PÅ FINDING NEVERLAND PUNKT.
Vi såg färdigt på 'Finding neverland' idag på engelskan. Den var bra men det var lite konstigt och uppfattade inte helt när vi såg den förra veckan eftersom Anne satte tejp på tv:n för att täcka subtiteln. Haha antingen fattade jag inte filmen så mycket där i början p.ga. tejpen eller så var det för att jag inte fattade engelskan ^^ men slutet var bra iallafall, en gullig film. Skulle vilja se om den hemma eller så för att fatta hela filmen, den var lite konstig men men.

IDAG ÄR DET INGEN DESPERATE HOUSEWIVES PUNKT.
-suck- ingen desperate housewives, nu é jag deppig. haha men då får jag mer tid till arbetet.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: paola

ja de najs har i colombia :):)
jag hoer att de regnigt i sverige?

2007-12-19 @ 01:38:31
URL: http://paolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0