hello sunshine

jag har sovmorgon imorgon.

april april din dumma sill. haha nej men tråkig den var. Orkar inte hitta på någon, har iofs lurat lite men no big deal.
alltså finally är snön borta. jag blev lite glad när den kom då den måndagen dagen efter varma vårdagen, för det var nog första gången jag såg riktig snö under den 'vintern'. Fast det snöade hela tiden och då tröttnar man.
Underbart väder var det idag, heeelt fantastisk! hahah. ^^ Riktigt vårväder, hade lust att bara gå i tröjan istället för vinterjackan. Hoppas det håller i sig typ hmmmm flera månader tills hösten kommer. Ja såklart ska det vara varmare på våren också, men ingen mer snö. TACK!

Jag var ju ute i snön med Gurkan och det var kuul, på påsklovet. ooh var nära på att säga sportlovet där (; se hur man kan krånga till det när det snöar. ha ha!
Selliie sov också över, hihihi<3 det var skööj! film som meangirls och lite tvtittande som greys anatomy och so you think you can dance blev det. Men innan var vi inne i stan och så surfade vi runt.. (på internet)

Har inte uppdaterat på ett tag har jag sett, det är inte så att jag har varit busy riktigt. Men jag har inte orkat helt enkelt! Fattar inte om jag ska byta blogg till den andra eller vad det snackar om på framsidan, får väl se hur det blir. Tror inte det händer något speciellt. Hoppas inte att allting raderas. Hmmm..

Vågar inte uppdatera listan iallafall, hahah. Lite för mycket som inte har gjorts. Men en sak som jag hoppas händer hahah att spanjorerna kommer! (på fredag) ja antagligen kommer de. Jag vill och inte. scary!
Undrar vad man ska göra när man inte är i skolan, jo aktiviteter. fast ja.. vad ska man hitta på. Jag vill så gärna se The Eye på bio iallafall hi hi. sen får man väl bowla och sådant.

det finns ju nästan inga tv-serier att titta på nuförtiden. Jag vill iallafall att GOSSIP GIRL! Ska börja snaaart. Hur bra som helst, har verkligen fastnat för serien. Handlar om bratts<3 Newyork<3 snyggingar<3 perfect! hahaha.

Nu blev det ett ganska långt inlägg, men ja för dagarna jag har missat att blogga =)
Måste plugga har bokstavligt TVÅHUNDRA i ungefär glosor tills imorgon. oh my. Har inte pluggat så superbra heller nu, wish me good luck!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0