im so happy

i'm so happy and so glad that I've got you, I like to thank you and thank you means Merci!! :)

hahaha. vilken underbar dag som det har varit hela tiden typ, jag skriver det varje blogginlägg nuförtiden verkar det som. Aja det var en skön slapp dag idag. Vi hade heller ingen engelska som var våran sista lektion. "vill ni ha engelska eller vill ni hem?" "VI VILL HEM!" så var det med det ;) göttmos!

På tisdag ska jag också på jobbintervju :o för extrajobb som telefonsäljare haha :) verkar hur roligt som helst! vill så gärna ha extrajobb också, money money money. det började med att någon ringde två ggr vid elva tiden och jag blev så nyfiken och undrade vem det var men när jag ringde kom det bara till telefonsvararen och sen ringde hon tillbaka när jag var i bussen påväg hemåt. åh, vill gärna ha jobbet! tjänar då 84kr i timmen. (:

är typ förkyld men vill inte förstöra dagen för det. får väl se vad som händer idag, det är ändå valborg. bara det att jag ser ut som rudolf med röda mulen eller något :( äckel tablett tog jag imorse också, som jag trodde skulle smälta i munnen men det var någon sån där svälja grej. kändes som om jag hade den i halsen hela matte lektionen som jag kom försent till också 2 minuter och nu måste jag baka bullar. suuck! haha men dagen skulle väl komma för mig.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: J

Fin blogg!
Kolla gärna in min :)
Kram

2008-04-30 @ 16:58:49
URL: http://jahwanna.blogg.se
Postat av: alexandra

hoppas du får en bra dag! :)

2008-05-01 @ 14:56:59
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0