oh my

alltså om cirka två timmar kommer flygplanet att landa....

spanjorerna!!!!

haha jag är huuur nervös som heelst. det gör nästan ont i magen. Har städat en hel del och varit med emma, hon har hjälpt mig med att plantera några frön som jag fick av henne :) och så har vi tittat på tv!
Innan det var jag även inne i stan en kort stund. tog id-foto hahahah, HATA FOTOAUTOMAT. det är så himla stressigt.
Sellie fick ju fel bild den gången hon tog hennes (jag var med) haha det är lustigt när man tänker på det.
Aja, för mig nu så blev det automatiskt att de valde en bild. uuuh. baraför jag tänkte lite förlänge. Jag skulle be emeri komma också och när hon var påväg kom det "bild nummer 1 har automatiskt valt" eller något. jaja den blev väl ok.
Får väl se om de godkänner hahaha tittar lite upp även om sellie och emeri säger att jag inte gör det. MEN DET GÖR JAG! ;P

nog om det. SPANJORERNA! EN TIMMA TYP! NERVÖST! HJÄLP!

jaa just det ja, jag har även fått feriejobb :) hihih. *HAPPY* nu har jag något sommarjobb iallafall, göttmos! Får väl se om jag får något mer som jag lämnade in cv:et. tror itne det, men men. ett sommarjobb iallafall (;
Hoppas det blir något bra jobb, man får inte reda på det än. SNÄLLA RESTAURANG/CAFE eller hotell or something. inte ålderdomshem eller något <3 please. (BARAFÖR DETTA BLIR DET SÅ)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: biljana

svar: haha, helt rätt :)

2008-04-04 @ 19:06:11
URL: http://talktomyhand.blogg.se
Postat av: biljana

svar: ja, jeansen är riktigt snygga.. =)

2008-04-04 @ 19:07:09
URL: http://talktomyhand.blogg.se
Postat av: Malin

eller hur, jag tror faktiskt att jag väljer Matte D!

2008-04-04 @ 19:11:23
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Viktoria

svar: ja han är helt klart för snygg för att bli nördtippad :P
Ja Tv är riktigt mys :)
Okej hehe :P

2008-04-04 @ 22:29:18
URL: http://Becoolsodapop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0