sun sun sun here we come!

underbart väder idag igen! oh vad jag älskar vår/sommar.
jag hann se på one tree hill repriset och det var riktigt bra, älskar tv-serier! it makes me happy! :) efter det skulle jag till sjukhuset och så. nu har jag slappat och läst lite på amerikas historia, ska börja med hemtentan. HAHA. MÅSTE VERKLIGEN RÅPLUGGA! Imorgon hinner jag inte så mycket för då är det hemspråk, på onsdag kanske jag ska dansa men jag får nog skita i det eftersom hemtentan ska lämnas in på fredag och torsdag är det dans igen. oooooh. önskar jag var liiiiite bättre på att planera grejer. *SUCK*

imorgon kommer desperate housewives, verkar som ett jättebra avsnitt :) HAHA! Stackars Gabrielle som kommer att vara i en båt själv med Viktor. hur ska det gå? (;

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0