tired

det har ändå varit en soooooft dag idag. började med datasalen med samhällkunskap, kul. sen svenska och där ritade vi :D och därefter var det engelska, övade på att skriva och så.
efter det fixade jag leg, tillbaka till skolan, plugg, äta, plugg/läsa, köpa mcflurry, GÅ till biblioteket (HUR SKÖNT VÄDER SOM HELST, GIMME GIMME VÅR GIMME VÅR), slappa där läste en bok på engelska och nu har jag lånat den, träffa andra från hemspråket där, gå till hemspråk, hem..

KVAR ATT GÖRA:
- äta mat
- kanske plugg om jag hinner/orkar
- titta på desperate housewives (kanske repriset också)

yes. this was my day. national test on Thursday. *HAPPY* nooooot!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: aa, i mitt rev som jag fick stod det att man skulle det, och ja, det är lite läskigt tkr jag med.. Men det går nog bra
;) det stod i brevet att bara man kommer dit på intervjun så har man fått jobbet :)
ha en bra dag!

2008-04-16 @ 07:38:13
URL: http://jennifererer.blogg.se
Postat av: lisa

Haha, man sätter sig och tänker att man ska plugga fast det aldrig blir så, blir det så för dej ? :)

2008-04-16 @ 10:16:17
URL: http://lisacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0