across the world

packar packar, smågrejer typ, kläder fixat!
imorgon ska jag åka till andra sidan jordklotet, yep yep.
中華民國 & 日本国 here I come :)
ska bli hur kul som helst, träffa brorsan, moster & kusiner och att bara vara därborta!

Julafton var det igår då, mys! fast det var ju ingen brorsa där som kunde skoja om allt och göra narr av allt jag gör typ? haha. eller bara flamsa omkring. nej men :) webcama iallafall på kvällen här och där på natten. fick fina klappar och vi avslutade dagen med att åka till johans föräldrar. trevligt! :D

nu måste jag packa färdigt, har varit väldigt seg med packning haha mamma bara tjatar och tjatar jag bara ja ja ja. sen när man väl är där bara "oh nooo, jag glömde ju ...." suck. haha :)

aja ska blogga där om jag får tillfälle eller kan annars vill jag bara njuta av friheten innan skolan börjar och sakna alla sötnötar här i Sverige. 26/12-08 - 16/1-09 oj känns knäppt att skriva 09, hihihi ;)
GOTT NYTT ÅR (i förskott)! :)





Kommentarer
Postat av: K'

Det ska bli kul o se sen på filmen hur julaftonsstämningen va utan mig ^^

Men jag hoppas ni hade kul iaf!



Btw, 日本国 ska vara utan 国. Tänk på hur man uttalar det på hakka ;P

2008-12-26 @ 15:18:59
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken söt blogg du har! (=

2009-01-06 @ 11:02:21
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0