MESa sig


MARIA EMILY SELDA
Frihet. hahaha nej jag ska inte filosofera, har redan gjort ett filosofiprov och religionsprov på en vecka, två dagar. Alltså denna veckan i måndags: religion och tisdags: filosofi. Skönt att få det gjort när många andra har filosofin kvar hihi :) Fast det var inte så att jag var duktig och gjorde det frivilligt utan man är ju inte här då. ho ho ho. Men nu känner jag mig fri, det var det jag skulle säga. Jobbigt med alla prov och inlämningar man har haft den här terminen..

Aja det var verkligen en myspys skoldag idag :D 1. roliga bilder på Selleri och Emeri hahha. som gjorde att man skrattade så att man fick ont i magen. (har inte lagt in dem än) 2. slappa lektioner + ingen ekonomi hoho. 3. julmiddag med klassen haha. 4. julklappsutdelning.
Imorgon är det skolavslutning då, hihiih. känns som om det är jullov nu, lite grann.. fast känns ju alltid mer efter man har varit i kyrkan =)

Annars gjorde jag ett collage haha M.E.S. bilder från ferdinand, höstlovet. som sellie skickade till mig idag så hade jag bara lust att göra något sånt här, kul kul att göra .D

nu får jag ta och göra något vettigt, typ städa.
massa plugg = väldigt rörigt. man blir ju stressad av allting som ligger huller om buller. HIHIHI!

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0