02:18

image43
sent. ska sova snart.
idag har det varit säsongsavslutning på OC, sorgligt! (säsong 1) maybe im amazed... lalaallaal
Gilmore Girls vistas ju också, så snygg är Milo Ventimiglia från Heroes också :) Men jag gillar hans charm i GG och där spelar han också lite 'badboy'. Det ska vara han och Rory, inte Dean & Rory. punkt!
Annars har det var det skönt idag, lektionerna har gått bra. Inte så mycket att göra nu förutom lite ma, samhällsprov =/ osådant. Har börjat bli friskare nu eller ja är nästan frisk, sköönt! har varit sjuk denna veckan annars.. men gick till skolan ändå förutom en dag. tisdag. orkade verkligen inte då. Den dagen och dagen innan pratade jag verkligen som en gammal tant. Så hes!

Har inte sett på någon studio ghiblin film än, även om jag har sagt det typ tusen ggr så har jag inte gjort det. Har inte orkat eller viljat på det sättet. Måste MÅSTE se snart ändå! imorgon kommer nog systeryster & Johan då blir det väl lite spel oså :D

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon :d
sovit gott? ?

2008-01-12 @ 10:35:22
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0