emma & nathalie :)

fredagen var då störtskön! Stannade iofs kvar i skolan med Sel, Sara & Anna för att träna på dansen. (Emme var inte i skolan) haha det var flummigt, vi var på frisörvåningen.. kladd på tavlan och allt. Sen funkade inte laptopen som vi lånade så vi hade ingen musik och då kommer det roliga när vi skulle säga "its britney bitch" haha alla sa typ det en gång när vi gjorde om den hela tiden. HAHAHA. fick ont i magen när jag skrattade så mycket. :'D
När jag & Sel skulle hem efter lite sittande i datasalen för att fixa en sak oså, då trodde jag att jag hade tappat bort min halssduk eller ja jag hade det men visste inte riktigt var den var så vi letade lite. hittade den i såklart! (haha)

Efter det så var jag hemma en stund och tittade på Gilmore Girls (ja, Jess är fortfarande med) hihi & OC.
När klockan var runt fem så skulle jag till Emma, fick skjuts av pappa eftersom det regnade så mycket.
Det var jätteroligt hos Emma.. jag skulle börja med att pärla ett nytt armband till henne eftersom hon råkade förstöra det andra på gympalektionen :P HAHA. sen så var det lite Singstar, middag, tv, pomelo m.m. dagen efter var det frukost, singstar, pannkakor, tv m.m.
När klockan var runt fyra så skulle jag träffa Nathalie :) Jag gick hem till henne och vi pratade och tittade på tv. De hade renoverat om vardagsrummet (jättefint) och möblerat om i hennes rum oså. SNYGGT! sen gick vi till torget (otroligt blååsigt) och köpte lite grejer och gick tillbaka, slappade (+ pratade mycket) & tittade på Joe somebody som Claire från Heroes (hayden Panettier) är med i såg jag. jätteliten var hon där. hihi.
jag var iallafall hemma vid halv åtta och satt lite vid datorn sen åt jag och nu är jag här igen ;D

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi, låter som en mysig helg. Du skriver inte på den andra bloggen alls längre? Kan jag ta bort länken. :P
Om du inte skriver på den kanske du lika gärna ska ta bort den. :) *kramizar*

2008-01-27 @ 13:33:46
URL: http://flicky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0