Heath ledger R.I.P

image44R.I.P Heath ledger! 28 år bara. Han höll på med en ny film "The Dark Knight" där han skulle spela the Joker. undra hur det blir med den filmen..
Annars var han med i "10 things i hate about you" (väldigt bra!), "Casanova" och "Brokeback Mountain" - väldigt känd.

Annars har jag just nu tillbringat denna kväll genom att lägga in låtar i min Sansa :) (mp3) Fixat bilder och så -om det nu funkar i de nya låtarna. Bästa låt just nu: Rihanna - Please dont stop the music. Sån bra beat!

Förövrigt har jag varit i skolan och sen aerobics & första danskursen (jazz) eller ja detta året då. Kul kul.
En dusch och kvällsmat, har suttit här sen dess. haha.
Skrev i min kalender "ingen dator" men nu sitter jag här ändå. Fast jag skulle ju fixa min Sansa, så jag hade en bra förklaring till detta (a) Imorgon är det freedag, wee! Ska sova hos Emma.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Selda

HAHAHA va så kul när du bara me en gång skrev "ingen dator" HAHAHA XD

2008-01-25 @ 17:09:11
Postat av: Maria

hahaha ^^ funkade tyvärr inte :( måste skärpa mig på något sätt. haha.

2008-01-26 @ 22:07:41
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: Minna

kan fortfarande inte fatta

2008-01-27 @ 00:52:09
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0