hejdå julllov, hej skolan.

Uscha, nu har skolan börjat. Verkligen trist (började igår) men jag har varit så otroligt sjuk sen jag kom hem från Spanien så jag har inte orkat blogga. Igår kom jag till skolan men inte idag, ville vila ut och så var det något konstigt med ögat såg ut som om det hade svullnat lite. or something.
Imorgon ska jag nog till skolan, vill inte missa för mycket. Fick reda på att vi ska ha samhällsprov nästa onsdag=BLÄ!
Dags att börja plugga, nu börjar verkligheten. VILL HA SPORTLOV! haha.

Har äntligen fått min spanjors msn tack vare Sel :) Tacktack! Hon har dock inte varit inne än men.

Idag har jag mest tittat på tv och vilat, halsen känns bättre iallafall. Innan kunde jag knappt prata, pratade som en gamling. förfärligt!
Både igår och idag har jag tittat på tv sen 13 -> 17 typ. igår 18.30 orkade inte se på greys idag eller hela war at home.
Däremot följer jag nu lite smått 'Andra avenyn' haha. nolife! den kommer på ettan varje dag klockan 20.00, halvbra. Bara en halvtimme så. Ska ta och följa One tree Hill också, såg repriset igår och det var verkligen GRYMT bra. Får ta och ladda ner några tidigare avsnitt för att uppdatera allting. Lite läskigt med OTH nu i slutet, att hon tjejen såg allting.

Längtar tills de bra serier kommer.. allting har ju säsongsuppehåll verkar det som. HEROES COME BACK<3 Jag saknar nog Heroes mest. Annars vill jag att alla serier ska komma tillbaka så att dagarna kan gå snabbt.. DH, kyle XY, greys m.fl.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0