a cinderella story & what happens in vegas

A cinderella story var också en bra film! Chad michael Murray är ju hur snygg som helst! ;)
Det som var lite jobbigt i filmen var då när hon alltid skulle berätta att hon var 'cinderella' så avbröt någon. hahah gu jag blev helt galen! XD Annars var den en rolig och söt film. Som typ alla filmer jag har sett på denna veckan har varit (: Lite smålipande igen, haahah. men också skratt! :D
Sen fick jag sån där high-school känsla igen. verkar så himla coolt att bo i USA och gå i highschool istället för en vanlig tråkigt svensk skola. hahah! det verkar mycket bättre i USA, eller ja.. DET ÄR MYCKET BÄTTRE!
Maskerader och allt sådant som är helt vanligt där händer typ aldrig här.. uh.



What happens in vegas, förvånande nog såg jag båda efter varandra! ;D Först såg jag cinderella story sen fick jag lust att se den här också. Men det tog ett tag, fastnade lite vid msn där och så..
Tyvärr fick jag inte den bästa versionen, haha det var filmat på en bio typ med halvdålig kvalité och ibland brusade det när det blev för högt. Annars var det helt okej =) Det är väl för att den fortfarande går på bio och har inte kommit på dvd.
Filmen var jättebra, JÄTTEROLIG! hahah. finns massa roliga scener. Massa villtillusa-feeling. Jag vill till VEGAS, har aldrig varit där och det känns som om allt kan hända där xD Tänk om man vinner massa pengar och allt. (: Träffar massa människor som är där för att komma bort från sitt riktiga liv eller något :P aja. detta var nog den bästa filmen på denna veckan hittills! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Yes i know det står på bloggen nu ville göra en liten bild med honom först :D

2008-07-18 @ 17:07:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0