aloha

haha nu ska jag inte skriva om någon film jag har sett faktiskt ^^ Har inte sett någon idag, men håller på att ladda ner 'the sisterhood of traveling pants' (systrar i jeans) där Amber Tamblyn (från the grudge), Alexis Bledel (gilmore girls), Blake lively (gossip girl), America ferrera (ugly betty) är med! Rätt så kul.
Aja har annars bara slappat faktiskt, skrivit ner massa filmer =)

Tänkte även på en liten kul sak, att om jag skulle kallas för mia och min syster skulle säga på lördag ska jag kolla på mamma mia med mamma och mia. hahahha det skulle vara lustigt :)
jaja, nu ska jag vara lite duktig och springa 7km. MÅSTE! börjar lagra fett tror ja. har inte sprungit på några veckor nu.. =/ får lite skuldkänslor.. bara äta gott och titta på film...
äta gott + titta på film = ( - ) fatso.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0