how to lose a guy in 10 days & eurotrip

how to lose a guy in 10 days var en av tre filmer jag såg i lördags :) hur mysig film som helst, och rolig! Det är en sån klassisk film som säkert de flesta har sett men det hade inte jag så jag tänkte väl att det var dags ^^ rolig handling att hon ska skriva en artikel om hur man blir av med en kille på 10 dagar och han har ett vad om att hon ska bli förälskad i honom och att hon ska följa med till en slags bal så får han som han vill om något med diamanter XD
hahaha.. kul!





eurotrip, också en sån film många har sett! ^^ jag hade bara sett lite av den men nu såg jag hela och den var riktigt rolig fast massa porriga scener. hahah!
men "scotty doesn't know" låten är ju grym! :D hahah, finns hur många roliga scener här så.
kristin kreuk var ju sig inte lik i filmen, hon spelar ju en 'bad-girl'. kul film ändå. de som inte har sett den måste se den! jag lovar att även den tråkigaste personen kommer att skratta här :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi har Eurotrip hemma, haha, en av johans favoriter. :P

2008-07-22 @ 18:31:44
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0