john tucker must die



John tucker must die såg jag på alldeles nyss. Jättebra, rolig sån där mysig highschool film :) Jag älskar high-school filmer.
Sen är också Jesse Metcalfe med, ohmy vad han är snygg!
Det handlar ju om att John Tucker är hur populär som helst och han har massa tjejer samtidigt men det vet inte dem, men det får de tre tjejerna reda på och så är det en tjej som är typ nobody. Hon hjälper dem, de vill att han ska förstöras eller vad man ska säga ^^

Jag visste inte det men Dan från Gossip Girl (Penn Badgley) är också med, som spelar John Tuckes bror. haha han har värsta krullhåret till axlarna.

Nu ska jag börja med att titta mer på filmer :) imorgon blir det nog 13 going on 30, det verkar också som en sån rolig film. Har gjort en lista på massa filmer.. hihih.

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: emma

... det brukar ju vara du som tipsar mig om filmer men nu tänkte jag ge dig ett tips :D a walk to remember är en grymt bra film :)och även disturbia, skitcool film! hoppas du inte sett dem ;I

2008-07-16 @ 14:13:16
Postat av: Maria

Tack för tipsen :) Har skrivit ner dem, ska se innan sommarlovet tar slut iallafall. hihi!

2008-07-17 @ 19:38:24
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: LINN

den är bäst! :D

2008-07-23 @ 01:09:34
URL: http://mysigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0