Juno & 13 going on 30


Imorse såg jag på Juno, som har 8.1 på IMDB. :) Jättesöt och rolig film, haha med Michael Cera (emily's dreamman) haha. Den var iallafall bättre än förväntat, trodde att den skulle vara lite b eftersom de på omslaget inte är såpass kända. Fast Jennifer Garner var ju med..
Det var iallafall en bra film men inte den bästa filmen, men jag skulle kunna tänka mig att se den igen fast inte just nu. Får vänta ett tag.. Tills jag börjar glömma vad det handlade om, hoho.
Snyggt intro var det också och hon pratade lite annorlunda men highschool aktigt. hahah det tyckte jag var coolt (A)





13 going on 30, eller 13 snart 30 som den heter på svenska. Var huuuur bra som helst! Älskar såna här filmer. Lite smålipande här och där men det är sånt som gör en film bra :) Fast det är ju ingen riktigt lipfilm men ändå. Sorglig scen.
Lite kul att Jennifer Garner är med här också, jag visste inte att hon skulle vara med i Juno också. Eller ja så kul var det inte men... sammanträffande! (;

Ska nog ikväll se på 'what happends in vegas' eller 'a cinderella story' hmm.. vet inte riktigt. 5,6 har 'what happends in vegas' och 'a cinderella story' har 5,4. Men Chad michael murray är ju med. rawr.

På lördag blir det mamma mia på bio med systeryster och mammie! :)




Kommentarer
Postat av: Selda

ååh jag ville ju se what happends in vegas på bio :D nedladdningsfreak så har du den ;)

HAR DU INTE SETT A CINDERELLA STORY?!:O den e fan skitsöt du MÅSTE se den! YES Chad är med och den är såå söt :) Emelie började fan lipa sen för hon blev så avundsjuk när hilary duff kysste chad ;) HAAHHA så SE DEN!

2008-07-17 @ 22:09:17
Postat av: Maria

hahaha! ^^ jag får väl passa på nu när min bror inte är hemma. hihi. nej den hade jag inte sett! men nu har jag det och den var huuur söt som helst ja. HAHHAHA OMG. men chad är ju huuuuur snygg som helst, speciellt där!

2008-07-18 @ 14:42:29
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Juno är söt,Tycker karaktären Juno är så jäkla cool :D

2008-07-18 @ 17:08:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: klara

Juno verkar jättebra, ska se den :D



2008-07-22 @ 10:21:37
URL: http://ubberstubber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0