0.977


bild från annas land när jag var där 2006, det var kul!
0.9777 hur cool radio kanal som helst, haha massa hits och så. (AMERIKANSKT) lyssnar från winamp, där på hemsidan laddade jag ner radion. men då måste du ha winamp också, som du kan ladda ner där!
Typ ingen reklam men när det är det så är det typiskt amerikanskt, hahah :) SÅ KUL!<3 usafeeling.

VILLRESA
VILLRESA
VILLRESA
till... ÖVERALLT!

usa vore perfekt! och spanien vore underbart! :D får ta och planera om jag skulle vilja men ja.
någon miniresa blir det ändå garanterat, till ljungskile med emma! :) till hennes sommarställe! hihi!

på tal om resa så åker Sellie på lördag till Italien, åååh vill också dit! har aldrig varit där.
Hoppas du har det kanoooon sellie! :D sola och bada för mig med, det blir nog inte så mycket här i Sverige.. eller? idag var det jättevarmt, kändes som om jag var i en bastu eller något. (TYP)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Selda

Taaack Maria :D Kommer sakna dig! hoppas du har kul o att du åker till Spanien sen också :)

2008-06-26 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0