gossip girl säsongsavslutning

åh tråk. ingen mer gossip girl då. (hehe har inte bloggat på ett tag och börjar med gossip girl)
men det är ju hur tråkigt som helst fast man fattar, det är ju sommarlov och allt. tänk att nu måste man vänta till hösten om man inte vill ladda ner, det vill jag inte göra! för till hösten om jag ska klara av skolan måste jag ha tv-tittande och då måste jag ha gossip girl på tisdagar =)
jaja, stackars blair iallafall eller ja ändå inte. men hon har ju serena vid sin sida nu :) best friends forever.



Förutom Gossip Girl är det ju även SOMMARLOV! :D hur göttmos som heeelst! Fast jag kan nästan inte säga att mitt sommarlov har börjat, bara det att jag fick en långledigt tills sommarjobbet började, haha. jobbar ju i en second-hand butik och det är både kul och jobbigt. när man kommer hem är man heelt slut och är rejält trött om benen. Inga sömnproblem så iallafall, utan man somnar snabbt och djupt haha =)

Hoppas sverige vinner idag då mot Ryssland så vi går vidare! matchen mot grekland efter skolavslutningen då var vi hos Emma och där var det soft och matchen var grym.
sen matchen mot spanien var inte det bästa fast sverige var bra ändå (: 2-1 inte illa, synd bara att det blev mål de sista minuterna. jag, emma, yasmin och sellie var ju vid avenyn och tittade. underbar känsla och när sverige la mål blev man hur glad som helst =D

lite bilder här från 10/6.







PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Selda

WIHO maria har uppdaterat XD :D

2008-06-19 @ 00:47:24
Postat av: emma

hoppas det går bra på jobbet :D

2008-06-19 @ 10:04:27
Postat av: maria

sellie: hihi, ja lite duktig är jag (:

emma: tack så mycket, hoppas du har ett bra sommarlov. snart får vi alla träffas igen! :D

2008-06-19 @ 17:37:10
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: Clara

Söta bilder:)

2008-06-25 @ 12:47:03
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Postat av: Anna

klänningen är från gina!

Vilka härliga bilder!

2008-06-26 @ 08:42:50
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0