långhelg

oh, skönt med lång ledighet. idag hade jag bara spanska muntliga och den vill jag inte prata om! xD
annars har det varit soooft idag! började med lite slapp hemma och sen gick jag till Emma där vi även träffade sen Anna och Sandra.. vi bestämde oss att bada i Annas pool (den är större än Emmas) så vi gick dit. (alltså de är grannar)
Lite bad och flumm sen gick jag och Emma till henne, där vi gick runt och slappa. Hämtade hennes fotogrej hon hade gjort i skolan och därefter gick vi hem till mig en snabbis och efter det gick jag och mamma till min morbró!
Kom hem vid halv tio då jag satte mig vid datorn och softa + lite plugg.

Imorgon kommer morbror & co. haha, det blir kanske inte så mycket plugg. vem vet! my sistah & johan ska väl också komma förbi en snabbis? :D SKÖNT MED HELG IALLAFALL. OSKÖNT haha med plugggggggggg, (historia och svenska inlämning) men tänk så här "ONLY 4 DAYS" typ.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0