schhol graduation tomorrow!

om det är så man säger ^^
redan skolavslutning alltså! det känns som om jag började kitas nydligen. aja, göttmos med sommarlov! dock är det sommarjobb som gäller men det tycker jag ska bli kul faktiskt =) minus till att man börjar vid nio och får stiga upp som en vanlig skoldag kanske, eller ja lite sovmorgon. annars kan det bli kul. baraför jag säger så nu kommer det bli riktigt booring!
får väl hoppas på det bästa men ändå inte. det blir aldrig som jag har tänkt mig.

idag har varit en skön dag! med fint väder fast blåsigt. började med att folk skulle bada och lektioner ställdes in. Då åkte jag, sellie, emma och malin till SVT. (FETTCOOLT) haha. nej men där satt vi och först vid hamnen sen där inne, vi väntade på Danny. Låångväntan och de vi såg var Lasse Kroné och han från sing-a-long. hahah det var kul! =)
Därefter åkte jag och Sellie hem till moi, vi åt lite mat och sen var det datorn och efter det staaaaan!
Först var inte Sellie på mood att shoppa eller ja leta efter kläder oså, men det blev en hel del prövningar. eller vad säger du sellie? hahah. massa massa och fram och tillbaka. vi stannade i rut m.fl. hur länge som helst. det var den och cubus som vi hann vara inne i sen åkte vi hem, fast ja inte tomhänta! båda kom hem med en klänning (likadana fast olika färger) som var riktigt fynda och sen fick sellie med en söt top :D oh, i want! tyvärr hade jag inga pengar alls men fick låna. hi hi. men någon annan dag får jag köpa lite mer än en fynda grej.

imorgon: skolavslutning och köpa fritidskort och sen på kvällen till emma och softa! :)
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Selda

haha ja jag blev allt på shoppinghumör sen kan man säga :O XD

2008-06-09 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0