Selda is in tha house

Hoho :) Selda här! Sitter i datasalen med Maria bredvid mig och hon ville att jag skulle skirva ett inlägg i hennes blogg ;D
Idag tror jag Maria är glad, för idag är det gossip girl på tv, haha XD Sen desperate housewives också!
Maria är en riktiiiig segis som försover sig varje dag!!! slappis nejmen hon har bara kommit försent nu idag och igår ;)
Snart sommarlov för oss :D bara en vecka kvaaaar, jag längtar :)

Jag saknar faktiskt Spanien :( man hade iaf kul där.. man kanske borde fundera på att åka dit, det är skitbilligt me biljetterna :D what do you say, maria?;D jajaja (hahaha på spanska XD ) I MISS IT!
Men nu ska vi kila ner till stan och se om vi hittar något fint :) ciao! /Marias största fan XD

Kommentarer
Postat av: emma

fin bild :)

2008-06-03 @ 18:12:39
Postat av: Louise

Söt bild :)

2008-06-03 @ 19:30:09
URL: http://adromeda.blogg.se/
Postat av: Felicia

Va du är söt lillstrumpan! :D

2008-06-28 @ 16:04:53
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0