sellie sleeping

hihi, är hemma hos sellie (hennes vardagsrum med laptopen) tittar även på "what about brian" medans hon sover, hahha. SÖTIS! men det har varit så otroligt varmt idag, säkert därför.
yees today är det gossip girl och desperate housewives (säsongavslutning) som Sellie sade i blogginlägget: JA JAG ÄR GLAD FÖR ATT DET KOMMER IKVÄLL =D alltså tv är kärlek<3 det verkar också väldigt spännande (DH) Julie berättar vad hon hade hört och allting, scaary.
har väldigt lust att bada men ja, delsjön hmmpf..

nu ska min bror ha fixat routern (han fick en laptop igår och då köpte vi minneskort till digitalkameran + router) då kan jag spela online med min nintendo DS hahah. msn och allt! göttmos. vill också ha en laptop, tagentborden är såå sköna.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Selda

HAHA sorry för jag somna ;D jaså då skrev du detta inlägget hihi

2008-06-03 @ 18:51:41
Postat av: Alexandra

sv: ja de är supersöta =D

2008-06-03 @ 21:46:03
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0