bärbar dvdspelare

image168
jag vill ha en bärbar dvd-spelare! ^^ hahah väldigt bortskämd, nej men isåfall för sommarjobb pengarna. Det kommer ju inte ta allt, ska isåfall köpa en billig eller ja för ett bra pris runt 1200:- Hittade en Philips PET716 som spelar även brända filer och är allmänt snygg :D Eftersom min dator inte kan spela dvd filer eller något för jag råkade paja dvd formatet (CD:n sprack där innuti) hahah fråga inte mig hur det hände. Skulle ta ut cd:n och BOOM! nu när man sätter in en cd låter det som om den ska sprängas igen. scaary.
Tänk vad kul att ha en bärbar dvd-spelare, sitta på sängen och titta på kvällen. För annar sover mamma och pappa då gillar jag inte att vara i vardagsrummet och kolla på film. ååååh jag skulle se alla studio ghiblin filmer heeeela tiden och köpa massa boxar och se de boxar jag har. JAG MÅSTE KÖPA! ;P

någon som har en bärbar dvd-spelare eller har någon erfarenhet? någon som vill berätta? =)
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: cissilalia

tss de e en knas unge som e hel mysko..cycklar fram å tebaka hela dagarna...går inte ungar i skolan nu fördagarna?! hehe

2008-05-07 @ 21:05:14
URL: http://cissilalia.blogg.se
Postat av: Majken

min erfarenhet är att man skall vara försiktig med sladdar osv så det inte blir glapp. hr haft 2 stycken och det har blivit glapp i båda :/ kram!

2008-05-08 @ 11:54:52
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0