fotoalbum

hur kul som helst att fixa och pyssla med fotoalbumet. Lite extra kul nu när jag skriver allt på engelska där, fast har inte skrivit sådär jättemycket. När jag tar och köper andra pennor kommer jag fixa det till det hela med massa texter och fina målningar. Haha! Nu har jag skrivit rubriker, namn och sådant. Placerat fotona på de sidor jag har gjort då, inte så jättemånga men men man börjar alltid någonstans =)

Tittade även på min gamla dagbok som jag hade skrivit i fyra år typ, från 2003 - 2007. Hur mysig som helst och skrattar ihjäl mig åt vissa saker som jag har skrivit. Tänker tillbaka! :)
Har även klistrat in grejer från resan då jag var i New York typ central park gräs som jag har flätat, en cent från footlocker och från indietown, peppar från en restaurang, liten pinne från time square, liten pinne från china town m.m. åhhh vill tillbaka! Är glad att jag tog småsaker därifrån som fräschar upp minnet. Alla som är utomlands måste göra det! Man får verkligen flashback och saaaaaknar såååå. <3 New York, USA, där tänker man inte på något utan njuter varenda sekund och älskar livet.

nationella på onsdag och jag kommer att dö, har inte pluggat. Good luck Maria! Får gå igenom idag hahah och imorgon RÅÅÅÅÅÅÅÅÅPLUGGA fy på mig om jag inte gör det. Har även jobbintervju efter skolan också.. hmm undra hur det kommer att gå. Det är ju även Desperate Housewives!! Verkar jättespännande att en orkan kommer och alla typ gråter och allt. uhhh läskigt. HJÄLP, hur kommer jag att kunna plugga? + hemspråk imorgon. :( Jag planerar så himla dåligt.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Mi

Fin blogg du har :)

2008-05-05 @ 21:46:26
URL: http://micass.blogg.se
Postat av: sheida

haha gamla dagböcker are the greatest ju =D man va ju helt psyco hehe

2008-05-05 @ 23:44:38
URL: http://sheidas.blogg.se
Postat av: sannaa

Ja, verkligen :) det verkar superkul! Måste dit :D

2008-05-06 @ 08:25:55
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: sannaa

TACK :D

2008-05-06 @ 15:29:05
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0