home sweet home

vet inte faktiskt hur jag känner mig. glad? ledsen? över att vara hemma alltså. visst hade man hemlängtan förut men när man väl var vid flygplatsen och allting ville jag verkligen inte åka. Det har varit helt underbart! alla utekvällar och morrison ;D + folket man har fått träffa såklart! nu är allting tillbaka som det var.. plugg och allting. BLÄ! skulle vilja vara där en vecka till eller iallafall den helgen =) aja that's life! tyvärrrr.
Måste bara ta ut allting sådär, *suck* önskar att veckan gick på repeat eller något. haha. igår/idag för vi var ute till två/tre ja då var dagen bäst, the last day. hur underbart kul som helst. alla fick som de ville (typ) träffa dem som man ville träffa! :D:D:D men ja, för mig slutade det inte som jag tänkte.
men det hände mycket bl.a. en pappersblomma fick jag! hahah.
iVive la españa!

orkar inte loada upp bilder här och nu. har inte ens lagt in dem.
som sagt: - måste packa upp allt. - städa lite. - spanska uppsats? - soffffta!

softa till den här låten och videon! =) hihi, från något spel 'kingdom hearts' som jag inte har spelat men låten är grym och videon är söt! iallafall det i början.



PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fin blogg du har :)

2008-06-01 @ 18:27:23
URL: http://Adromeda.blogg.se
Postat av: e

tuff blogg! i like, :D

2008-06-01 @ 19:05:03
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Alexandra

älskar din design! =)

2008-06-01 @ 20:13:16
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0