packat och klart!

image174mamma tvingade mig att packa idag för att hon skulle vara med ^^ imorgon åker jag vid fyra eller ja man ska vara på flygplatsen då, så mamma hinner kanske inte hem.

tänkte ta med mig en liten mindre väska men allt fick inte plats så det fick bli en större röd typ. har även städat rummet lite sådär och så, ska ändå bli kul på ett sätt att åka med klassen till tyskland först och övernatta där HIHIIH =D ska nog bli roligast, hhahaha. imorgon är de som inte ska med också lediga, LYCKOS!

annars har jag idag varit i skolan och haft bl.a. NATURKUNSKAPSPROV =( bajskorv. me dont like. xD och slutet av skoldagen var det aeeeerobics, sista! några ska ju iofs till franska rivieran där man har fyra pass eller något. lite kul ändå med så mycket träning, man kan fetta sig hur mycket som helst där utan att ha skuldkänslor (: (Y) Får väl åka dit nästa år!

jag får väl hoppas att jag inte har glömt något. imorgon som lunch blir det piZZzzzza, det blir man fettmätt på. jag vet ju inte om det blir någon middag senare då vi ska övernatta.
PIZZA = PERFEEEEEKT! pizzaforlaajf!<3

ska ta och ringa Sellie nu och se hur läget är. HAHAH =)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får det underbart i Spanien! :D Vi ses när du kommer tillbaka!

2008-05-24 @ 13:07:23
URL: http://flicky.blogg.se
Postat av: Sannah

åh, den som fick fara utomlands! Skulle göra allt för att slippa det tråkiga höst vädret! =)

kram

2008-10-22 @ 18:04:14
URL: http://nannaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0