valborg och 27 dresses







det var då valborg igår, det var grilltime som gällde med Selleri & Emeri<3 hahah underbara smeknamn iallafall tillsammans.
Vi gick runt hit och dit först och sen åkte vi in till stan och till Kungsportsplatsen där vid trädgårdsföreningen bestämde vi oss att grilla. HAHAH. normalt! delsjön var ju långt att åka, det tar tid. här var det i centrum och allt var bra.. hm.
Det var riktigt myspys och efter ett tag hämtade vi pinnar och skapade en egen liten brasa när elden började försvinna från engångsgrillen. HUUUR MYSIGT SOM HELST. Personer bakom oss som gick där bara "ååh vad mysigt det ser ut" yeees det var det. Däremot gick poliser hit och dit sen kom en hel patrull till oss hahah, vi blev hur rädda som helst och bad oss hälla ut våran cider som inte var mycket alkohol i ändå. När sellie hade hällt ut hennes öppna burk så sade en polis är dem andra fulla eller? (burkarna) vi bara aa.. "men då kan de väl ha kvar dem?" till en annan polis "ja då, de fullnar nog inte till" vad nu fullnar är nej men hahah nytt ord.. Efter det hela avslutade vi kvällen med donken eller ja efter det gick vi till brunnsparken.
Hur myspys kväll som helst. Emeri satte på soooft musik när vi hade fixat elden och allt kändes sååå AMERICAN<3

27 dresses
jaa den såg jag på idag med Sellie på bio! hur söt film som helst. toppenfilm! haha både rolig och underbar. Fast jag och Sellie skrattade ihjäl oss när det var mot slutet då de zoomade in Kevin Doyles ansikte och han såg sååååååå rolig ut asså. Ingen fattade nog men. HAHAHAH H HERRRRREGU! när jag tänker på det fnittrar jag lite hur det var. men ja filmen var greejt!
tråkigt väder idag ändå, men det var kul att gå på bio med Sellie :D <3

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: alexandra

den filmen är bra :)

2008-05-03 @ 13:58:17
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Viktoria

Jag hittar mina bilder överallt :D

2008-05-04 @ 01:01:26
URL: http://becoolosodapop.blogg.se
Postat av: J U J U

Vad söt du är, och snygg blogg! :)

2008-05-04 @ 16:04:14
URL: http://shesmiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0