i SAW bill gates

bio idag med emma<3, SAW V (brabra film, visst IV bättre och typ ettan oså men denna också bra) innan det var vi runt i stan och utanför park lane (efter fika på café vasa, gottigt!) såg vi BILL GATES. innan vi gick på café såg vi Lisa Persdotter (google) som ska gifta sig med 60åriga bill gates son. hon hade en jättefin klänning, fick en halvbra bild.
men hihi kul att se bill gates, några bara ropa "BILL!" och så vände han sig om lite och vinkade, först visste jag inte att han skulle vara där och att det var han förrens han vände sig om ^^
hahahha sen påväg hem när vi gick på avenyn var det typ halvfulla killar och en kom fram och sjöng,
hahahah. så himla HAHA! 'främling vad döljer du för mig i dina mörka ögon'

nu är man hemma, boring! varför? jo för bajsskitbläasblablablblal näringslära. helt seriöst har jag bara lust att försvinna från verkligheten och komma bort från all plugg. JAG DÖR! har aldrig känt såhär helt completely lost. det känns verkligen GÖTTMOS att ha prov och inlämning samma dag, samma ämne! sen veckan efter det kommer jag nog verkligen kollapsa av allt som kommer. hur ska man hinna med allting?! jag önskar att jag hade en robot (typ ashimo) som kunde göra mina läxor eller en hjärna som einstein.

just nu, vill jag att det ska vara JULLOV! jag vill resa! jag vill sova! jag vill sitta på en äng fullt med blommor av alla glada färger och äta glass med jordgubbar + marängtoppar och lyssnar på min musik. hjärnan sprängs typ snart p.g.a. allting och STRESS. ändå sitter jag kvar här och slappar.
vill på bio igen och café, prata om gamla och roliga tider. glömma plugg. se glada människor på stan som är flummiga.

BAJS TILL NÄRINGSLÄRA JUST NU. BAJS BAJS BAJS BAJS! jaaaaa jag har kommit till kiss och bajs åldern och jag har nu skrivit ett ULTIMATE LÅNGT INLÄGG, jag kände verkligen just nu att jag behövde skriva av mig. sen när det är jullov så kommer jag att läsa det här och känner "oooooh skönt att det inte är den dagen just nu!"

lukten av popcorn. ska man äta och titta på en superbra serie? hi hi. men noooo, får inte, kan inte, bara om jag vill ha ig! =(



Kommentarer
Postat av: Connie

Haha, sööt du e! Kul att du sååg Bill Gate! =P



Meen guud du åker juuu snart iväääg juee! Inte alls långt kvar tills ni åker.. guud, jag önskar verkligen att jag kunde åka med eer... Jag saknar verkligen din bror hur mkt som helst! Men men, när ni väl e hemma i Sverige igen så e d inte långt kvar tills jag åker iväg.. då blir jag gone lääänge.. =)



Men innan du åker iväg tycker jag absolut att vi ska ta en fika nån dag å prata träffas å snacka lite.. hihi ^^

kram!

2008-11-23 @ 00:21:34
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Connie

Haha btw, varför kom du inte å hälsade på mig på Donkan när du hade vägarna förbi Avenyn? =P



Kram! ^^

2008-11-23 @ 01:00:00
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: MANGO

ojjj bill gates är coooooooolaste gubben ju! :D

2008-11-23 @ 12:21:41
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0