man lär sig av sina misstag

eller? ÅHHHH SÖNDAGAR ÄR INTE MIN DAG.
igår fick jag i förskott min julklapp, ipod 4th generation silvrig, SNYGGGGGGGGGG!
igår kväll lade jag in typ ett album bara och några få låtar, testade med kinesisktext och typ bilder. ASSSSNYGGT!
idag på morgonen vid elva började jag att lägga in låtar från min sansa till ipoden, gick fint! TOG EN TID. sen låtar från min brors dator och vid två satte jag mig framför datorn med rättkunskapsboken. FIXADE EN MASSA MED LÅTARNA! ! ! ändrade albumnamn, artistnamn, BILDER, sökte upp albumnamnet och ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLT. så att det skulle bli perfekt och HUR SNYGGT SOM HELST!

när typ 700 låtar var i och hälften fixade med albumbild och sånt så tänkte jag ge mig på VIDEOFUNKTIONEN. min sansa var det ju bara att konvertera och bumps i! ååååååhhhhhhhhhhh skulle inte ha gjort det!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idag typ 20.02 (för att låta cool) klickade jag på något skit knapp som stod synkronisera. därefter gick jag för att titta på tv + plugga. när jag kom tillbaka 20.35 AJKDGBADGKABJABGJGJKSAGBJKGB stod det
VIDEOFILERNA GÅR INTE ATT LÄGGA IN!!!!!!!!
sen ser jag att ALLA MINA LÅTAAAAAAAAAAAAAAAR ÄR BOOOOORTA.
jag dör jag dör jag dör jag dör. dagens/veckans/månadens(dec dock) fetaste i-landsproblem!

så ja, sunday, so not my day. nu sitter jag här sur och grinig, lägger in allt igen. . . . . . . .
rättkunskapsprov på tisdag gör inte det hela bättre. + alla andra prov, inlämningar :(

Kommentarer
Postat av: Felicia

Stackarn, jag har fortfarande inte orkat fixa med hur man får ljud till mina videofiler.. någon konvertering som behövs vet jag.. :/

2008-12-02 @ 20:33:04
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: MANGO

naw! jag synkroniserar aldrig! lägger alltid in manuellt ^-^



puss!

2008-12-08 @ 21:23:44
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0