22/9

alltid skönt med sovmorgon :) började 11.10 som vanligt fast skulle till skolan lite tidigare.
väldigt skönt, känns som om jag får en extra helgdag eftersom jag inte behöver tänka på när jag ska lägga mig riktigt. haha.
annars är måndagar tråkiga, jag älskar verkligen fredagskänslan. underbart!



har även blivit helt besatt av youtube, HAHA. tänk om den inte fanns! finns ju massa serier, musikvideor och allt som man kan titta på. sen är jag även besatt av min brors laptop som jag suttit vid hur mycket som helst nuförtiden.
mycket bekvämare med laptop, sitta vid sängen och slöa. måste skaffa, hihi.
ska även fixa min header snart, när jag installerar photoshop hmm... har inte just nu på min dator!

6 days until my birthday! woooho.
8 days - sayonara.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0