bloggblogg

det är kul faktiskt att pyssla med bloggen, eller vad man säger.
ändra header, färg m.m. ska fixa en ny header har nu fixat bakgrund och lite där sidan om :)
har inte bloggat på ett tag men sånt är livet. hihi.

den här veckan har varit soft, sovit hos min syster, myspys! där såg jag även på CRASH, otroligt bra film. bra handling och allt.. kan nästan säga att det är min favorit film eller ja det är iallafall en utav mina favoritfilmer, the notebook är annars min favoritfilm. men det är helt olika filmer, haha! :)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, Anna heter jag!

jag behöver lite ideer hur jag fixar till bloggen!. Jag vet inte hur jag ska pyssla o fixa med egna bilder o sådant. Kan du hjälpa mig? uppskattar det verkligen!



Anna

2008-10-26 @ 16:19:35
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0