sure!

den här dagen har varit toppen... iallaall på morgonen, hihi. erkänn emeri och selleri? :) (längesen jag skrev dem namnen) haha. men ja som sagt det var happy happy just då men sen när jag skulle hem fastna man såklart i trafiken. *SUCK*

bussarna slutade köra lite och allting blev lite kaos, fast som tur var träffade jag en kompis i stan när jag skulle hem och då efter en stund bestämde vi oss för att gå hem (; fast när det bara var tre hållplatser kvar till min hållplats så såg vi bussen och tog den. jag som hade tänkt att plugga rejält idag, nu är hela dagen borta :( skulle ha kommit hem vid tre istället för halv fem. jaja!
ALLTID, tänker jag innan jag lägger mig "imorgon ska jag BARA plugga en massa och strunta i datorn + tv:n" hmm, nu sitter jag här framför datorn istället för tv:n, haha. dumma mig.

soligt och varmt idag fast även blåsigt. skönt! :)
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

toppen morgon, håller med ;D

2008-09-23 @ 20:59:47
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Selda

jaa allt blev perfekt på samma gång hihi ;D

2008-09-25 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0