MERRY CHRISTMAS!


Hihi, denna fixade jag för några mintuer sen. Har inte suddat bort så himla bra som ni har märkt, men gjorde lite slarvligt. Igår träffade jag dessa söta töser och åt middag på Jensens sedan gick vi vidare till Condecco. Yummy! Därefter loggade jag in på msn exakt TOLV (inte meningen, men Selda sa det) och så firade vi våran julafton. Hahaha. Måste säga att julafton har börjat bra. Skrattade ihjäl mig och sen hade jag typ ont i huvudet. Var uppe till fem. Det var datorn som höll mig vaken till tre och sen skulle jag göra lite julklappsrim och fixa julklapparna. (Jag suger på julklappsrim och nu blev det på engelska också hahah, vet inte varför) Jobbigt att vakna idag i alla fall! Systeryster och Johan väckte mig idag vid elva. Zzzzz! Nu är julmusiken på och jag sitter här i morgonrock och inte alls redo. Mitt rum är ehmm... tror inte att det finns något ord! Måste städa! Måste lägga julklapparna under granen! Btw. Fick jag the Notebook och Big Fish av Johan :) Tackar tackar <3 Hihihi. Notebook är ju min favoritfilm! Dock var jag lite desperat och köpte en till mig själv igår och slog in den som en julklapp och skrev att det var från tomten, men nu får jag byta den. Hahah! Fast kan man ha för mycket av den filmen? Njaaa. Men ändå :)

God jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0