SNOW DAY

Snö är mysigt. Snö är kallt. Snö är juligt.
Jag älskar jullov. Eller jag älskar lov över huvud taget. Jag behöver det men varenda dag nu på lovet påminns jag av den bajsiga Manolito grejen som ska vara inlämnad senast nyår, utan den; inget betyg = INTE bra. Aja, får ta och fixa den någon dag. Men vilken dag det vet jag icke.
Har i alla fall haft en underbar dag idag, det är en dag som jag verkligen behövde!
Annars har lovet börjat bra. Firades med utgång @ Park Lane, vilket inte blev som man hade tänkt sig men ändå ångrar jag mig inte att jag gick dit. Det var ändå Kitas folk och sådant där. Fast det sved i plånboken! Haha, jaja. Därefter har man julklappsshoppat med sin syster och sedan sovit över där (+ gjort svenska inlämningen,haha, jag blir aldrig av med plugg). Dagen efter julklappsshopping och åt ÅÅÅÅH SÅ GOD @ Bönor & bagels. Jag älskar New York och jag älskar bagels! Väldigt gott och mättande var det. Hälsade även på en snabbis på Haga marknaden där två söta töser frös. Haha! <3 Söndagen firade man två födelsedagar, kulkul!
Så den här dagen: snowday med Gurkan. <3

Imorgon väntar en julklappsshopping med Selda och lite annat. :)
På onsdag är det "firmamiddag" (alltså vi från ÖverrASKning UF) hihi. mysiigt!
Torsdag är det redan julafton. Oj vad tiden går fort!

Nu måste jag sova, gillar inte att vara uppe så här sent egentligen. Det leder till att jag sover halva dagen. :( Det bästa är att kunna lägga sig sent och vakna tidigt (isåfall) eller bara lägga sig tidigt och vakna tidigt. Man får så mycket gjort!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0