THE LION FELL IN LOVE WITH THE LAMB

Glad och inte glad! Kan börja med inte glad eftersom vi har terminsprov imorgon! Buhu. Inte nog med det har vi Geografi hemtenta tills på måndag, ekonomiprov på tisdag, svenska uppsats och spanska uppsats (+ muntliga) på onsdag. Vilken härlig vecka innan jullovet! Okej, men något som är mycket roligare: det gick väldigt bra på dansen idag cha-cha-cha! gimme moooore cha-cha! och sen har jag inte kunnat vänta med att hämta ut TWILIGHT SAGA SET från posten! HIHIHI. *Happyface!* Tyvärr kan jag inte börja läsa nu eftersom jag har massa annat bajs. Något annat positivt är att det bara är en vecka kvar till jullov! :) Sen vet jag inte om jag längtar för det är så mycket annat som måste göra innan dess och det vill jag inte. :(
Aja, derivata & logaritmer here i come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0