NOW OR NEVER

Helt sinnes vad bra det var! Sista avsnittet av säsong 5 och jag är helt stuck. Vill se mer! Hemma hos min syster nu och vi både är helt :O :O Det måste vara en av de bästa season finale ever. Helt sjukt. Jag har missat typ en eller två säsonger men nu fick det mig verkligen att börja se. Sorgligt men så sjukt bra. Det var inte så förvånande att Izzie kollapsa igen men det med Meredith när "killen" skulle skriva på hennes hand och skrev 007, OMG! Hur Meredith reagerade och blev helt chockade gjorde hon sååå bra. Vi blev helt VA?! vadå? Sedan kom jag på att det var ju det de kallade honom i säsong 1 :) Tänk att det var George! Herregu, still in chock.




Did you say it? 'I love you. I don't ever want to live without you. You changed my life.' Did you say it? Make a plan. Set a goal. Work toward it, but every now and then, look around; Drink it in 'cause this is it. It might all be gone tomorrow.

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Riktigt söt blogg ! ;d <3

lust att prenumenera på varandras ? (a)

2009-06-11 @ 13:55:48
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: CHRJ

åhhhhh avsnittet var så sjukt bra!!!!!!! tror du izzie kommer dö? hoppas verkligen att hon inte gör det!

2009-06-11 @ 19:22:12
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0