SOMMARLOV


WIHO, ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
Det känns verkligen inte som sommarlov, men det är det. Ingen fin skolavslutning när det var regnigt. Fast jag började dagen med att sova ganska länge (haha) och Selda kom hem till mig. Sedan åkte vi till stan och jag fyndade lite bikinis, därefter åt vi mat med klassen. Åkte sedan till vasakyrkan för skolavslutning, fast det är mer sommar på den tyska kyrkan :( Synd att vi inte var där iår! Efter det var det in till stan med tjejerna och fika; MYS!
Nu har jag precis packat färdigt typ. Systeryster och Johan har varit här: också MYS! De åkte hem ganska sent idag så därför packade jag väldigt sent (+ har inte haft någon ork, hihi) Imorgon åker jag till Motala, men kommer antagligen blogga via mobilen/datorn.

PUSSHEJ! MWAH! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ett bra lov gumman!

2009-06-13 @ 09:22:35
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0