TRÖTTER

Vaknade hemma hos min syster idag. Behöver inte gå upp lika tidigt; wiho! :) Åkte till skolan på tio minuter för att göra komplettering, hoppas det gick bra<3 Fick även nya söta skor av min syster.* Efter kompletteringen fick jag reda på engelskan och sedan åkte jag hemåt. Sen jag kom hem har jag gjort NADA, slapp dag! Varit helt trött också. Somnade nästan på soffan igen när jag kollade på Sex and the city och Greys Anatomy. Haha! Båda avsnitten var bra ändå. Hade faktiskt inte sett Greys avsnittet. Nu ska jag ta och göra något vettigt: Städa mitt rum.
Imorgon är det skolavslutning, jippi yeyey!:D

*Jag har inga mirakelfötter systeryster, har också fått blåsa :( but the shoes are still mine!<3 hihih. Vill man bli fin får man lida pin.


Kommentarer
Postat av: Jayjay

Ha en fin avslutning :)

2009-06-12 @ 12:02:20
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hihihi, söta lillstrumpan - så du fick oxå blåsor. Tänkte oxå "vill man vara fin..." men när man efter femte gången fortfarande fick ont så fick det vara.. men du har säkert bättre fötter o kanske inte får ont lika mkt. Snart ses vi hemma för gottig middag. Synd om er som fick regnig avslutning. :(

2009-06-12 @ 16:57:28
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0