SUNSHINE

Har inte varit superaktiv, men sånt är livet. Hoho! Nu sitter jag här med håret invirat i en handduk. Joggat! Hihi, känner mig duktigt faktiskt. Första gången jag joggar typ efter skolan. (+ efter aerobicsen) Var inte så himla duktig på aerobicsen, ansträngde mig inte mycket så därför fick jag lite ångest när jag kom hem. Det var ju soligt och fint väder så varför inte? Måste även bränna bort alla bakelser och gottigheter jag har ätit. HAHA! Seriöst jag har nog ätit minst fyra semlor på två veckor! Senast jag åt en var igår. Förra året åt jag väl en semla på ett helt år. Big change! Men det är inte bara semlor jag pratar om, jag har ätit massa gott så det kändes som om jag var i paradiset, eller något. ^^

Annars var det ÄNTLIGEN Desperate Housewives igår och det var otroligt bra! Läskigt! Men såklart desperate housewives-bra ;) Längtar tills nästa vecka! Baraför att det inte går så många tv-serier på vardagar (förutom vänner, 2/1 men och sånt typ vid sju) så är det bara desperate housewives. Kommer ihåg när jag hade något att kolla på varje dag nästan!
Gossip Girl och One tree Hill är på söndagar och efter varandra därför försvinner allt nöje på en gång. Haha! hmmm. Heroes borde börja snart.



PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0