I WANT WHAT I CAN'T HAVE

Jag vill alltid ha det jag inte kan få, det jag kan få vill jag inte ha! VARFÖR ÄR DET SÅ?!

Jag blir GALEN på mig själv, så himla jobbig! Som alla vet så är Beyoncé JUST NU i Scandinavium och sjunger säkert "If i were a boy" eller något medans jag sitter här och bloggar+deppar över att jag har velat fram och tillbaka i typ tre timmar (gjort absolut nada, bara pratat med selda medans jag vandrade runt i mitt rum med beyoncémusik)
När jag kommer hem så tar jag upp matte-boken (ma-nationella imorgon) och försöker räkna men får inte så mycket gjort och börjar youtuba. Sen ringer Selda och vi pratar lite och tänker på hur vi ska göra med Beyoncé och säger att vi kan tänka lite på det och ringa om en timma. Cirka en timma efter ringer Selda och så har Yasmin kommit på att vi kan ringa till Ticnet och allt, då börjar allting som jag önskar inte hade börjat. Då behövde jag verkligen en tidmaskin som kunde stoppa tiden. Tiden bara gick och gick, sen blev det ont om tid och väldigt stressigt. Sen kunde inte Yasmin eftersom hon inte skulle hinna med sitt tåg. När vi väl hade bokat biljetter typ så blev jag tveksam och tiden gick, sen börjar allt bli deppigt och nu sitter jag här och ångrar mig så himla mycket! Klockan var typ halv nio och vi tänkte fortfarande på att vi kanske hinner, för hon kommer på scenen typ nio. Tiden bara gick och gick sen var det bara tio minuter kvar och.. Buhuuuuu! :'( Jag ska verkligen skärpa mig! TVEKSAMHETEN INOM MIG SKA BORT. Jag måste ta och fatta beslut snabbare och bara göra det jag vill. SHAME ON ME. Jag som ville höra If i were a boy, halo, single ladies, crazy in love, baby boy, irreplaceable, ring the alarm m.m.

BEYONCÉ KNOWLES IF YOU'RE READING THIS, THEN
PLEASE HAVE ANOTHER CONCERT AT SCANDINAVIUM!



Kommentarer
Postat av: JENNNNNA

oh, i love her! <3

2009-05-11 @ 22:09:30
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Victoria

tack detsamma söt :)

söt blogg också ^^

2009-05-12 @ 00:09:44
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: ZAKIYA

godmorgon, tack för tipsenq du skickade igår, de va jätte bra !! Jag äslakr när människor verkligen skriver något och inte bara reklamerar för sin blogg!! Det är alltid så att man vill ha det man inte kan få.. tyyyypiskt. haha och sen när man får det så vill man inte ha det längre just av den anledningen att man var så insatt i att få det :)

puss

2009-05-12 @ 07:17:35
URL: http://zakcman.blogg.se/
Postat av: FEBB

oj va söt blogg! juste ikväll är det beyonce, shit va kul :D



ehum,... 149 kr! =)

2009-05-12 @ 07:22:25
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Selda

hahahah aw sötis det sista! next time bokar vi o allt I TID!

2009-05-12 @ 16:26:39
Postat av: Jayjay

Ja hade oxå velat sett henne... :(

2009-05-15 @ 09:47:27
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Felicia

Lillstrumpan! Du missade som sagt inte nåt överdrivet speciellt, bästa låtarna var första låten: Crazy in love.. men det var många låtar som hon körde bara en liten snutt av o så. Har man inte pengarna så tycker jag inte det var värt det. Det kommer fler konserter, nästa gång drar vi med dig med! Promise!



Ses på söndag, kan ta med dig kameran så du kan se då! :) Kram!

2009-05-15 @ 18:33:57
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: yasmin

NÄSTA GÅNG NÄSTA GÅNG NÄSTA GÅNG!!!!!! då köper vi biljetter MED EN GÅNG!!!

2009-05-22 @ 13:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0