LUNARSTORM

Hahahah, nostalgi! <3333 Jag älskar att läsa "smultron" alltså sparade gästboksinlägg som man har fått av gamla barndomsvänner och sina dagboksinlägg. <3

Åh så söt:
När jag grät, så torkade jag tårarna. när jag ramlade, så klev jag upp igen. när jag blev sviken, så gick jag vidare. när mitt liv rasade, byggde jag upp det igen. Men om jag skulle förlora dej, då får tårarna rinna. då kliver jag inte upp igen. då går jag inte vidare. då låter jag mitt liv förbli rasat!

Hahah, dessa kedjebrev ^^ :
jag vill berätta för dig att jag tycker att du är en underbar vän. Om jag dog imorgon, skulle du finnas i mitt hjärta. Skulle jag finnas i ditt? Om du bryr dig om människan som skickat dig det här, skicka det tillbaka samt till dina andra vänner. Le och gör andra människor lyckliga. Hm... och gör det medan du fortfarande hinner. För att du ska ha lycka. Du har lycka i 2 år om du skickar det här till de 8 personer som du bryr dig om. :) älskar dig

Om Du Tänker köra Ihjäl dig så tänker jag sitta brevid dig. Om du tänker ta massa Tabletter så tänker jag ta lika många. Om du tänker skjuta dig själv så får du skjuta mig först. Om du tänker hoppa så kommer jag att hoppa med dig. Om du vill leva så tänker jag alltid leva med dig. Skicka till de tio sötaste du känner och får du minst fem tillbaka är du älskad !


VARNING! Polisen letar efter otroligt, olagligt snygga individer. Själv har jag ingen panik, men var ska jag gömma DIG? Skicka detta till minst tio av dina underbara vänner, så att dom förstår hur vacker man egentligen är.

Fast kedjebrev finns ju såklart fortfarande kvar, men känns som om de är läskiga numera. Typ "jag heter blabla har långt hår och har dött i en brand och om du inte skickar vidare detta så kommer jag stå bredvid din säng klockan tolv" What? Så ska inte kedjebrev vara :(

25:e juli 2002

Tjena alla läsare!!

Jag har varit i Canada o det har varit skoj!!!
Jag träffade massa med kusiner släktingar jga skulle kunna flytta dit men jag kommer sakna sverige också mina vänner lärarna m.m
Mitt rum o allting saknar jag om jag skulle flytta dit men jag är i sverige så saknar jag Canada *SUPER MYCKET* men när jag är i Canada saknar jag sverige fast mindre..
För i Canada har jag massa att vara med o ha kul här i sverige är det inte lika många.. Men jag kommer aldrig att flytta dit tror jag,hälsa på där kommer jag göra.. Vi var där i 3veckor jag har bara åkt dit 1 gång.. Men det var varmt där 30-38+grader tror jag iallafall i nyheterna stod det 35grader men runt 30-38+grader så vi sov ungefär vid 2 eller 3 tiden på natten... Jag skrattade där jätte mycket!!*hihi*Vi var också där deras Liseberg men deras heter *Wonderland* Wonderland var mycket roligare än våran Liseberg de hade kvar Simulaton o de hade Maxima också deras Maxima kunde skaka man hade såna glas ögon som såg ut som om den var nära den den var cool häftig super bra,de hade en liknande skara sommarland man kunde bada i Wonderland det var häftigt..Det fanns banorman åkte ner till vattnet o så *häftigt*
Jag länktar dit jag hade mycket roligare där än här... Men jag saknar kompisar o sånt..Men nu saknar jag mycket mycket mer kusinerna o släktingarna jag saknar en så väldigt mycket hon var rolig o vi spelade kort o gjorde massa med saker jag saknar dem såå mycket.. Vi bodde hos min farbror o hans barn var stora några hade fått barn en i Tyskland var där också de åkte dit med hennes barn så vi träffade många där.. De bodde i ett stort hus som var tre våningar *stort*
Det tar 8timmar att åka dit... jag tittade på tv i flygplanet det kanske bara var 3timmar kvar eller 2

Min kusiner i spanien har kommit till sverige så nu är jag med dem..

Skriv om ni vill veta nåt mer..

7:e juli 2004
Då är det Onsdag idag då. Idag så har jag varit inne i stan,backa plan & blomsterlandet : ] Ska på Lördag plocka svampar o bär ; ] thihh ; P Har inte planerat så mkt nu denna veckan : ] Mest har jag nog tatt det lugnt.

Har ju varit i Spanien ; D Det var jätte kul. Var på deras bad palats :D Fantasia . Och på deras nöjesfällt Tibidabo : P * Roligt namn * ; ] Det var jätte kul på båda ställerna : ]

Tibidabo, var det ett spökhus som var as äckligt : P Scream, Freddy Vs Jason, Dockan Chackiie, var där : P Eller aa , några personer var utklädda till de o så :P Mycket äckligare än Gasten i Sverige ; ] as äcklig var den. åkte den två ggr :P Ussh ! Orka skriva varenda detalj. Men om jag orkar så kan du skriva i gb:t elr mejl , mejl kanske bättre för där får man plats med hur mkt tecken som helst : P Så kan jag skriva nog i detaljer ; ) Det fanns mkt mer karuseller men orka förklara allt : ) Det var bara en favorit som jag tyckte liksom ; ]

Fantasia, är ett jätte fräcckt bad palats där. Har varit där 2ggr nu ; ] Det finns falska vågor : P elr aa, jag menar inte riktiga vågor. Typ någon maskin där framme som startas ibland. De visslar först då börjar maskinen då kommer det först små vågor sen kommer det stora ; ] Det var as kul : P Den fanns där förrut också : ) Det fanns olika saker där. Jätte kul var det där med ; ] Blev brun : P Det blev jag förra gången också.

Men jag har ju varit på stränder o ute i stan o sånt dära ;] Var på en kyra Sagra Familia ngt hette den. har några kort o post kort på den , o andra ställen. jag var på massor med ställen . Men orka ! just nu o skriva alltihop hela resan ; P De hade karoke & en sån sak man stampar på , i playstation sån som finns på Liseberg : P Finns på mera ställen också i spanien också :P Där man dansar så visar det steg så ska man trampa på höger om det är en höger pil o så får man välja låt o sånt, de hade dem : ) Fast ville inte dansa elr sjunga : P Men men , de hade internet där o bredband ; ] Så jag var faktiskt inne på msn o lunar då : P Men mest hade jag kul där borta inne o ute ; P

19 Augusti så börjar skolan ; ] Jag ska börja i skälltorp : P Dem tjejerna i min grupp är jätte snälla glad att jag kom med dem : Malin,Shady,Jasse,Natta,Sandra & Sonja . jag längtar till skälltorp lite granna ; ] Aså , kompisarna då : P O Skälltorp också med kompisarna ; ] Men då kommer ju läxorna o arbeten att göra :/ det är inte kul. Det hatar jag väärst :(
Men såånt é liivet, ja sånt é livet den man förlorar vinner en annan så håll i vännen ............................

Nu så vet jag inget mer vad jag ska skriva ; ] Hoppas ni får en tOppen bra dag ; ]

Det är något med mellanslag och mina smiles.

30:e september 2006
Fyllde år i förrgår (28:e september) har fått mp3 och OC season 1 änsålänge <3<3. Har sett åtta avsnitt ska nog se mer idag =)

Tack så mycket :D

Tyvärr(?) så hittade jag inga fjortisinlägg, tror jag brukade rensa. Vilket jag nu ångrar. Haha! Sen skrev jag mest fjortis i gästboken till kompisar och det kan man inte se. :( Det skulle ha varit kul. PöZzzzzz och kjaaamisar! löv ju!



Kommentarer
Postat av: Selda

haha så kul! åh hade velat se fjortisinläggen också ju xD

2009-09-20 @ 15:03:47
Postat av: Connie

Haha va gulligt! ;P Gamla tider d... Lunarstorm asså =P

2009-09-21 @ 13:40:31
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0