ÖVERRASKNING UF

Håll uppdaterad på hemsidan, som jag håller på med just nu.
http://overraskninguf.webb.se

Vi har då ett UF-företag där vi gör lådor med fina motiv, texter (man kan välja själv också!) och samtidigt en broschyr som man får med där det finns massa tips och allt möjligt som man behöver veta för att ge den bästa presenten. :) Superbra! Vi har redan fått massa beställningar, hihi. Jobbigt att min dator är så gammal att allt tar verkligen hundra år när jag håller på med hemsidan, annars skulle allting gå så mycket snabbare om jag hade en bättre dator. uhhh, segt! Jag måste stänga av msn, spotify och allt.. (t.om. photoshop som jag håller på att använda) haha! men ändå går det seeegt! Hoppas brorsan får tillbaka sin laptop snart så kommer nog allt gå snabbare! Men check it out! (som sagt långt ifrån färdig) Vi har ju bara gjort en låda och den är en prototyp som alla älskar, därför finns det inte så många bilder, sen texten och allt är ju bara preliminärt! ;)

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Johan undrar om man kan anlita er för att köpa present till dig. :P Ser ut o vara en fin hemsida på gång, bra att ni redan fått beställningar! :) Snart fyller du 18! KRAM!

2009-09-25 @ 19:54:47
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0