THE END OF THE EASTER BREAK?!

SINNES! PÅSKLOVET ÄR SLUUUUUT! NEJ NEJ NEJ. Sista lovet någonsin! BUHU! Tiden har gått så fort. Jag hade gjort en lista med massa saker och inte ens hälften är kryssade. Ajabaja! Fast jag brukar skriva onödiga grejer bara för att fylla pappret. Hahah! :] (Vi säger så!) Nu sitter jag här och har "dagen innan måndag"-känslan. Usch! Måndag är hemsk! Speciellt efter lov. Även om jag inte hade kryssat i alla rutor på min "what to do"-list. Så har jag gjort mycket. Det har varit ett bra och skönt påsklov! Hihi.

Åh snart är det onsdag också. Längtar inte!! Har både muntliga nationella i Svenska och så har jag Aerobics-uppvärmning. Alltså jag tror faktiskt att jag kommer bokstavligen att spy. Jag klarar av en grej men inte två grejer på samma gång som är ganska stora sedan så har jag en massa andra grejer att göra. Buhu igen! Skönt när det är över i alla fall. (Hoppas att det blir skönt och inte ångest för att det gick så dåligt!) :(


Jag håller även på med min hemsida, som man måste visa snart!
Meny-knapparna blir mindra när man rullar över. Hihihih.
(Inte så svårt att göra när man väl vet) Haha!


(exklusive preview, bara här på bloggen! HAHAH)
Om det går bra med hemsidan så funderar jag på att lägga ut den som en riktigt. Finns ingen Studio Ghibli hemsida på Svenska faktiskt. ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0