FLYING HIGH

JEM - FLYING HIGH. Myyyyyyycket bra låt!

 

Slutet på UF-lektionerna är alltid roligast. Det är då hjärnan slutar fungera och skrattet börja komma. Love it! T.ex. igår när vi skulle gå hem och Emma sade att jag skulle titta genom ett litet hål "sneak-peek" en affär som ska öppnas snart. Kort som jag är så når jag inte. (Haha!) Kände mig som ett litet barn. Emma och Louise var tvungen att lyfta upp mig och det tog sin tid för vi alla skrattade ihjäl oss och jag råkade slå till Emma oså. (Sorry!) Hahahaha. Men jag lovar att i alla fall mitt liv förlängdes med några år, det tackar jag för. :) Sen vad som var inuti hålet ja... jag kan säga att jag förstår varför hålet ligger så högt upp. Hahah!


Idag har jag känt mig trött, seg och borta. Vi hade step på "aerobicsen" och jag kan säga att jag har inte tränat på länge så att jag har blivit jättesvettig. Nu på det här passet körde vi step och höjde step-brädan så högt som man kunde = JOBBIGT! Det måste vara det jobbigaste passet på de tre år som jag har gått i "aerobics". Lite kul när Jonas (läraren) sade "Sista gången nu!" så gör vi koreografin en gång till och sen säger han "En gång till bara." Alla bara "NEEEEEJ!" Hahahah. Skönt! Annars skulle jag nog ha svimmat. (Typ!)

 

Detta var längesedan! En barndomskompis och jag ute i snön. <3
Meddelande till den som har hand om vädret: Snön kan smälta bort nu, tack!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh..så söt bild på dig i din lilla overall! :D Vi hörs snart! Kram!

2010-02-03 @ 23:17:55
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0