NO MORE SPORTLOV?

Sista sportlovet i hela mitt liv. Tragiskt. Behöver en vecka till!
Jag orkar inte vakna tidigt imorgon. Jag orkar inte plugga.
Men jag orkar träffa alla söta klassisar. Så ja, jag orkar väl skolan.

Nu är det a new start, a new beginning.
Lovet är slut (det har även varit kinesikt nyår) så nu börjar nya Maria.
Jag har varit duktig med gymmandet i alla fall. Sportlife är nice! Idag körde jag Power Yoga och joggade en kvart efter det. (: Hihih. I feel good! ♪ ♫ I slutet på yoga-passet så somnade jag nästan (avslappning). Bakgrunden var lugna härliga låtar och så låg man där med en filt. Vill lätt gå på fler yoga-pass när man skaffar gymkort! Däremot skulle jag inte vilja bara gå på yoga; alltså köpa något kort bara för yoga. Det kändes som om man skulle kunna göra övningarna hemma. Det kändes som om man inte var i Sverige när man satt i skräddare och bugade och sade "namaste" i slutet av passet.

NATTINATTI!

"Hunden" var väldigt populär på yogan. (Alltså när man står så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0