SICKSICKSICK

Det är sjukt vad jag inte har lust att plugga. Jag borde verkligen men har ändå inte börjat! Jag vet inte varför och vet inte vad jag ska göra åt det.. eller jo, börja plugga. Jo det ska jag göra snart! Snart!

Nu är det SPORTLOV, känns inte så. Det känns som en vanlig fredag och att det bara ska vara en helg och sen skola igen. Som tur är, så är det inte så. Skönt med lov! Äntligen! Lyckost alla människor som ska åka skidor, åka till LONDON!, åka bort från allt. Jepp, lyckostar! Nä, nu får jag ta och börja plugga. Har inte skrivit ett ord på svenskan som ska vara inne idag? söndag? Men jag vill så gärna se på någon film, åh har ingen lust alls att plugga. Skulle ha gjort det tidigare, men det gick inte. Somnade. Bokstavligt. Sov i typ två timmar. Nu ska jag ta och hämta lantchips med gräddfil smak. Yummy!

Låttips: Demi Lovato - Everytime you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0