SIMPSONS

I look up to you... because you let me down. - Lisa Simpsons

Har precis sett på Simpsons och var tvungen att skriva ett bra, gulligt citat som Lisa sade precis till Marge för att hon fuskade. Citat, dikter och lyrics är good things in life! (;
Snart börjar 2 1/2 men, det ska jag se! Skolan känns slapp, fast den egentligen inte är det. Har några inlämningar. Måste nog börja på dem, hmm.. Varför gör jag inte det egentligen? Kommer bara tjata sedan när allt är stressigt. I alla fall idag stannade man i skolan till halv fem och ja vi fick inte gjort så jättemycket men skrattade en hel del. Det var det värt! :]
Gamla bilder och spanska filmen förlänger ens liv med 10 år!

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Söt bild, men är du säker på citatet. It makes no sense? Jag ser upp till dig, för att du gör mig besviken? :P Vi hörs o ses. Xoxo

2010-02-08 @ 21:50:30
Postat av: Selda

haha ja gud alla gamla bilder, vilka minnen xD och spanskafilmen hahahah speciellt i slutet!

2010-02-10 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0