ECLIPSE


För några timmar sedan såg jag Eclipse på bio. Den var aawweessoommee! Har ju inte läst boken än så jag kan ju inte jämföra så, men för mig var filmen otroligt bra! Den var både rolig, dramatisk, händelserik, kärleksfull m.m. Vill ju inte avslöja något i filmen (fast har man läst boken så vet man ju allt) men filmen var i alla fall mwah! Förut efter New Moon var jag både Team Edward och Team Jacob, hade lite svårt att bestämma mig. Nu är jag i Team Jacob! Mer kan jag inte säga. Lyckost Bella i alla fall! Hahaha. Älskar Jacobs citat "Let's face it, I am hotter than you." Han är ju det både och om man jämför med Edward. (varmare & snyggare) Har alltid gillat Alice men gjorde det mycket i Eclipse nu, hon har en sådan cool stil! Jasper är också gullig. (: Åh, ska nu ta och läsa den tredje boken snart. Men måste bara avsluta de sista sidorna jag har av New Moon. Hahah! Måste faktiskt skylla på febern som plötsligt kom när jag planerade att läsa ut hela New moon. :( Efter jag har läst ut Eclipse tror jag nog att jag väntar tills den sista filmen kommer så blir det mer spänning i filmen. Hihi!

PUSSHEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0