SPANIEN - PARAGUAY

Vilken match som pågår! Straff hit och straff dit. Mål hit och mål dit men målen godkändes inte. Kom igen nu Spanien! Om det blir förlängning så är det enda bra att man får se Spanien spela längre och så har man då VM hela kvällen. Annars så vill jag att de bara ska vinna det här så man slipper ha ont i magen. Kissade typ på mig när det var straffar och sen så lade Alonso mål men så var det p.g.a. lagkamraterna som den inte godkändes; arggh! Sedan det andra målet sket sig.

Hahahha, skrattade ihjäl mig när kommentatorn kom i målbrottet när han skrek "xaviiii"

MÅÅÅÅÅL! Stolpe till Villa och stolpe till stolpe i mål. hahhaa sjuuuukt!

DE VANNNNNN! Äntligen vinner ett lag som jag hejar på!
Nu ska de ta sig till final och vinna ALLT.
David Villa som är hjälten som alltid. Skulle vara bra om Torres inte hade opererat sig så skulle han vara typ lika bra. :) Eller i alla fall vara kvar på planen hela matchens gång.

Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Rådiggar dina fotbollsinlägg, men jag säger bara TYSKLAND FOR THE WIN!!! Tyvärr Marre, men i semin får Torres och gänget tacka för sig ;).

2010-07-04 @ 00:10:48
URL: http://dodvinkel.blogg.se/
Postat av: Maria

Torres och gänget tackar för matchen mot Tyskland men behöver inte packa väskorna som Tyskland behöver!! ;)

2010-07-07 @ 22:25:05
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0